zondag 14 december 2008

Stage over nieuw doen

Toen mijn begeleidster zei dat het mischien beter was omdat ik mijn 2e stage over moest doen, vond ik dit aan de ene kant heel erg, maar aan de andere ook wel weer een op luchting.

Ik hoefde mijn opdrachten niet meer te doen, ik dacht dat het zo me zelf wel heel makkelijk had gemaakt en mijn begeleidster zei dat ik zo niet moet denken.

Nu ben ik blij dat ik mijn stage over kan doen omdat ik me nu weer lekker in mijn vel voel.

Mijn begeleidster vind het jammer dat ik mijn opdrachten niet meer doe want het gaat nu zo goed dat ik anders mijn stage gewoon zou hebben gehaald.

Toen ik dit hoorde vond ik het wel jammer dat het anders wel had gehaald maar toch vind ik het wel fijn, omdat ik nu meer zelfvertrouwen heb om de volgende stage zo door te gaan.



Geen opmerkingen: