maandag 15 december 2008

wat vind ik leuker???

dilemma: wat is leuker peuterspeelzaal of kinderdagverblijf????

Mijn eerste stage heb ik gedaan op een peuterspeelzaal. Het was heel leuk om daar stage te lopen en de leidsters waren leuk om mee te werken. Ik dacht dat ik een kinderdagverblijf niet zo leuk zou vinden omdat alles daar anders zou zijn.

Ik begon moeizaam met de stage op het kinderdagverblijf, omdat ik heel erg moest wennen want alles was anders vergeleken met het peuterspeelzaal. Na een tijd begon ik het steeds leuker te vinden en ik vond mijn eigen plek. ik vond het zelfs zo leuk dat ik later op een kinderdagverblijf op wil gaan werken.


Ik heb veel dingen vergeleken met peuterspeelzaal en kinderdagverblijf en ben hier veel mee bezig geweest, maar uiteindelijk vind ik mijn stage op een kinderdagverblijf toch leurke dan de peuterspeelzaal.

Geen opmerkingen: